söndag 19 januari 2014

Ok, lilla bloggen, det är inte du, det är jag...

Det börjar ta form, det här drömlika, ofattbara. Att få ge ut en bok.
Och jag tänker att det ju blir lite knöligt och onaturligt att beskriva den processen som en anonym Fröken K.
Och jag vill verkligen beskriva den processen, för det kommer ju helt utan tvekan uppta en stor del av hjärna och hjärta under resans gång.
Så, lilla bloggen, jag måste lämna dig nu. Jag är så glad att jag har haft dig, haft ett ställe där jag kunnat filtrera livet i ord, jag tror nämligen att jag inte skulle klara mig så bra utan det.
Och till er som tittar in här då och då (ja alltså typ ni då, mamma och pappa, syrran, M och M och några vänner till, hej hej!) så vill jag bara säga att ni hjärtans gärna får hänga med till min nya skrivarlya:

Lite liv och lite skriv

Hoppas ni vill hälsa på där också, för det här med bloggande blir ju faktiskt väldigt mycket gemytligare med lite sällskap då och då!
Det kommer bli lite samma samma som här, fast lite mer om skrivande och bokäventyret då.
Välkommen!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Byter genast. Tack för många bra inlägg. Väldigt många har känts som jag har skrivit själv. Ses på den nya! Kram M

Johanna sa...

Vad spännande!! Lägger till nya och ser fram emot att följa. :)

Fröken K sa...

Tack Johanna! Vad roligt att du hänger med till nya bloggen!