torsdag 14 juni 2012

Nä men om man skulle drista sig till ett litet inlägg fast det inte finns så mycket att orda om

Uj uj uj vad glest det är här nu med inlägg. Händer ju inte så mycket och att inlägga om så att säga.
Men nu har vi faktiskt slått på stort jag och mina småttisar och lämnar Göteborg två dagar på raken.
Idag har vi varit på sommarlovsfika hos min syster och hennes familj i Ale och imorn ska vi till Åsa och hälsa på en fin-fin vän som  jag inte har träffat sen mitt och M:s bröllop.
Hon har bott i Stockholm i några år men har nu hamnat betydligt närmre med sin fina sambo, son och gravidmage. Härligt!
Och sen kommer M hem från huvudstaden och till helgen ska nya köket in.
Bra grejer på g helt enkelt.
Litet litet stress pirr i magen bara över hur allt ska ordna upp sig här på sluttampen av projekt "Renovering och flytt" men det hör väl till liksom.

Inga kommentarer: