tisdag 8 januari 2013

Jag lever och mår bra. Typ.

Jag vet inte vad som hände. Med bloggandet alltså.
Julledigheten var fin. Vi har haft det mysigt. Ätit praliner, öppnat klappar, soffhängt, firat in det nya året med utsökt mat osv osv.
Nu är det jobb igen. Och jag vet att jag är trist och tjatig men alltså, min jobbvardag är INTE mitt happyplace precis.
Och så får vi ingen förskoleplats till Dunderklumpen. Om vi har tur blir det en plats åt honom i början av mars på en förskola som ligger helt off från allt annat i vårt vardagsliv.
Och det här öferjefliga MÖRKRET sen då.
Näej. Jag är inte inne i nå't skönt flow just nu. Trampar mer omkring i tuggummi liksom.
Så, slut på gnäll för idag. Det var skönt. Jag ska skärpa till mig. Klippa mig och skaffa ett nytt jobb typ.
En annan dag.

1 kommentar:

Helena sa...

Hoppas det vänder snart! Det blir ju i varje fall lite ljusare varje dag. Inte för att det märks ännu men snart så. Kram!