onsdag 14 augusti 2013

Men va fan!

Befinner mig i det märkliga inskolningslimbot i två dagar nu.
Det känns så bra och mysigt med brorsorna på samma förskola, samma avdelning till och med. Dunderklumpen känner sig liksom redan hemma och darrade inte det minsta på läppen när jag sa hejdå förut, hurra!
Båda grabbarna är alltså lämnade i några timmar, puss och kram och hejdå och sen ingenting på schemat.
Iiiiii!!!
Så jag trampade ivrigt hem på min cykel, slängde in en tvätt i maskinen för att känna mig lite duktig och knäppte på kaffet som jag tänkt mig att inta framför Malous "Efter tio" som brukar bjuda på oväntad och gissar jag även oavsiktlig underhållning av stora mått.
Men det GÅR ju inte nuförti'n. Det är The Doctors istället och just nu pratar dom om den nya trenden att pryda snippan med fjädrar (!?!), vilken skit!
Jaja. Vi var på Liseberg igår i alla fall och vann en salmiakcenter bland annat och den kan jag smäcka i mig med rent samvete för ingen annan i familjen vill ta i den med tång ens.
Alltid något!

Inga kommentarer: