måndag 20 augusti 2012

Alltså, nääej

Det vill sig bara inte.
Det här med bloggandet.
Den har inte ens existerat i ett helt år än, bloggen. Och ändå börjar jag redan fundera på ifall jag får ut något av det längre. För mig handlar det här mest om någonstans att göra av alla ord. Formulera mina tankar. Jag älskar ju det, behöver det.
Kanske är det dags att försöka göra något annat med orden, kärleken till och behovet av dem.
Men jag vet inte om jag egentligen har någon historia att få ur mig. Att "liksom gilla" ord "liksom väldigt väldigt mycket" räcker nog inte så långt skulle jag tro.
Den som lever får se. Eller den som skriver får se då kanske?

4 kommentarer:

Josefine sa...

Det kanske är den berömda sommar-dippen? Jag tröttnar alltid på blogghelvetet lagom till semestern och efter vet jag inte vad bloggen handlar om eller varför jag har den. Men sen plötsligt vänder det och det blir kul igen. Oftast sammanfaller det med att man skriver den här typen av inlägg. Plötsligt bara "mäh det här skulle jag ju blogga! men jag har ju slutat!..." Jag hoppas det i alla fall. Gillar ju din blogg!

Johanna sa...

Nej, sluta inte! Säger som Josefine - det känns alltid sådär på sommaren.

Helena sa...

Nej, du får inte sluta blogga Karin! Du är ju så bra på att få till orden och texten och allt. Hoppas det bara är sommarsvacka det handlar om!

Fröken K sa...

Josefine, Johanna och Helena:
<3 <3 <3 Gulle er!!!
Jag får väl lyssna på er gamla bloggrävar och sitta still i båten. ;-)