lördag 14 september 2013

Från och med nu


Varenda liten snutt av tid som blir över kommer framöver att se ut så här.
Plugg.
Jag insåg just det.
Om det känner jag lite "Oj då! Tänkte inte på det!".
Jag har ju mest tänkt på att få åka in till stan mitt i veckan och bara hänga med andra vuxna människor, äta golunch och inte jobba två dagar i veckan.
Men så var det ju visst den här lilla detaljen också, att jag liksom faktiskt måste prestera något, ganska mycket också visade det sig.
Men än så länge har ändå känslan av att vara på väg åt rätt håll växt sig starkare. Jag vill det här, mer nu än innan skolstarten i veckan som gick, och jag tror att jag kan bli bra på det. 
Så allt väl.
Och vill ni mig något så hittar ni mig vid datorn!

1 kommentar:

Fifi sa...

Det sämsta med att plugga är helt klart den dör känslan av att en alltid borde plugga mer.