torsdag 2 maj 2013

Fast liiite mer kärlek än hat. Tror jag.

Först fick jag hybris och tänkte att det var lika bra att hitta på något klatschigt namn och beställa en rejäl bunt med tyglappar med det klatschiga namnet att sätta på alla mina fantastiska skapelser.
Nu såhär efter två ok t-shirts och tre par leggings när jag har fastnat på en #%^*+ bandkant och det senaste projektet innan det var en mössa där motivet hamnade upp och ned, känner jag att det här är en jäkla skithobby. Och att det är väldigt tursamt att jag aldrig beställde de där lapparna.
Men jag ska inte ge upp så lätt den här gången. Jag ska sprätta upp den #%^*+ bandkanten, göra om och göra rätt och sen påbörja ett nytt projekt.
Hatkärlek tror jag att det kallas, det här som jag har going on med min symaskin.

Inga kommentarer: