onsdag 16 maj 2012

Gör om mig

För snälla nån alltså.
Nu är jag trött på det här.
Ingen frisyr, barbapappafigur, blek och glåmig, glasögon som jag inte passar i och totalt osammanhängande och ouppdaterad garderob.
Kan det inte bara susa in några sådana där enerverande intensiva människor som i "What not to wear" på drottningen av skräpkanaler TLC och slänga hela min garderob, ge mig ett kontokort med 5000 dollar på till att köpa nytt och slutligen slussa mig vidare till frisör och sminkmänniska som får mig att se fantastisk ut.
Ska det vara för mycket begärt!?
Okeeeej då. Mutter, mutter, stamp och klamp.
Jag får väl ta tag i det själv då.
Hej på en stund, ska googla "hemma-tränings-program" nu.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Ja den känslan minns jag ju. Den hänger nog intimt ihop med att vara föräldraledig. Jag tyckte att det kändes som att jag bara gick runt i tights och andra mjuka kläder. Håret bara hängde och jag orkade inte göra nåt åt vare sig det ena eller det andra. Det är alltid fläckar på nåt av det man har på sig och inget känns nytt. Allt känns som gravidkläder. Det hemska är att jag fortfarande kan tycka att jag inte kommit ur det helt utan det känns som att jag går runt i säckar alltid ändå. Borde också få en makeover. Ska vi anmäla oss till Gokväll!? Hahaa

Fröken K sa...

Preciiiis så! Och Gokväll, why not säger jag, jag är desperat!!!