fredag 24 februari 2012

Fast mer HURRA när jag tänker efter!

Det här med att det idag var mellan klockan 12.15 och klockan 14.00 som det var genomförbart för oss att komma ut en stund mellan allt ätande och sovande och att det just den tiden var mulet och regnet hängde i luften medan det både innan och efter det har varit klarblå himmel och sol. Det irriterar mig lite.
Vi valde att inte gå ut. Istället blev det nya äventyr på golvet i Yrvinds rum med Buzz, Zurg, mr Incredible och några My little pony's. Dunderklumpen fick helt omedvetet ibland gästspela som statist i rollen "leksaksätande jättebebis".
Så det blev ju rätt bra ändå faktiskt när jag tänker efter.
Vad gnäller jag för då kan man undra? Jag vet inte alls egentligen.
Herregud, det är ju fredag också och idag kommer M hem vilket han inte gjorde igår tillexempel och dessutom kommer våra blivande grannar på taco's och imorgon ska jag träffa några av stans finaste kvinns igen på aaaafternooon teeea minsann.
Nej, nu får jag skärpa till mig, jag har ju verkligen inget att gnälla över, tvärtom faktiskt ju. Hurra!

Inga kommentarer: