lördag 31 december 2011

Gott slut och gott nytt!

Jag jobbar inte med nyårslöften. Det var längesedan jag slutade upp med det.
Men, nyårsönskningar, det är en annan femma det.
Det här önskar jag mig inför nästa år:

  • Att alla jag håller av får vara friska och må väl
  • En gladare storkille
  • En precis lika glad lillkille
  • Att vi kan flytta till vårt nya hem
  • Mer sömn
  • En frisyr
  • En form att hålla
Hoppas ni får en riktigt härlig dag och kväll gomedmänniskor därute. Och må alla era nyårsönskningar uppfyllas!
GOTT NYTT ÅR!!!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Hoppas de alla slår in! Gott nytt år!

Helena mitt i smeten sa...

Gott nytt år vännen! Kommer sakna ditt härliga sällskap i kväll, men jag hoppas vi kan träffas snart snart. Det blir min önskning för nästa år: mer tid med mina vänner! Kram på dig sötis!

Fröken K sa...

Detsamma sköna bönor!
Och Helena, samma här! Och den punkten lägger jag genast till till min lista jag också! Kramar och ses snart snart som sagt!