söndag 1 januari 2012

2012

Den här årets första dag har jag inte gått utanför dörren en endaste liten gång, gått i nattlinne till klockan var över 14, sett en hel del barn tv, lyckats läsa över 50 sidor i min bok (en bedrift nuförtiden!) samt ägnat lite över en timme åt att få Dunderklumpen att somna.
Anmärkningsvärt är också att jag inte ätit några sötsaker. Och precis när jag skriver detta inser jag att jag där har anldedningen till huvudvärken som accelererat under dagen. Socker-abstinens. Läskigt.
Hursomhelst. 2012 hörni! Fräsigt!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Samma här, skrotatomkring i pyjamas hela dan och skickade iväg M för att köpa pizza. Himla skön inledning på nya året måste jag säga!
Gott nytt år på dej!

Fröken K sa...

Ja, det är ju liksom helt legitimt just den dagen, najs! Och gott nytt år på dig med Lisa!