tisdag 6 mars 2012

Alla presenter du fått tidigare i ditt lilla liv då!?!

Idag är det Yrvinds namnsdag.
Eftersom han tyckte att det var lite kämpigt att det var så mycket ståhej för lillebror i helgen tänkte jag passa på och ta tillfället i akt och ge honom någon liten grej och lite fika efter förskolan.
Det blev en Pokémon tidning med någon liten värdelös plastgrej. Han har egentligen ingen vidare koll på Pokémon, ändå har de där tidningarna dragningskraft på honom och han vill alltid stanna till och sukta lite när vi ska handla. Så en sådan fick det bli, fast hela produkten, fenomenet, känns helt vedervärdigt.(Jag veeet, skäms på mig osv osv)
"Det här är vad jag kallar en riktig present!" utbrast han berömmande och lyckligt när han fick den för en stund sedan.
Jaha. Där ser man. Då vet vi det.

1 kommentar:

Sandra sa...

Haha. "En riktig present". Skönt ändå att han inte har så höga krav tänker jag då :)