lördag 31 mars 2012

Även du min Meg...

Kan det ha blivit lag på att lägga sig under kniven och skaffa anknäbbsläpp efter 45 om man är skådiskvinna i Hollywood?
Igår fastanade vi framför en (mycket kass) film på svt 1 och jag blev så ledsen i hjärtat när jag såg att även Meg Ryan som i alla fall för mig alltid varit en ikon för naturlig skönhet, förvandlats till oigenkännlighet.
Jennifer Aniston är ett annat exempel. Det ser ut som att de har gummimasker på sig. Liksom stöpta i samma märkliga form.
Hur kan någon känna att den där konstiga gummimask-anknäbbs-looken är att föredra framför ett helt naturligt åldrat kvinnoansikte!?!
Jag tycker att det är otäckt och sorgligt.
Så jag bildgooglade Lena Endre istället, då blev jag lite glad igen. Så vacker!





1 kommentar:

Helena mitt i smeten sa...

Jag såg också den där (kassa) filmen igår och tänkte precis samma sak! Det är riktigt sorgligt att se hur Meg har förfulat sig och det är urtrist att titta på Hollywood-produktioner för det ser ut som samma kvinna är castad i alla filmer. Alla verkar gå till samma plastikkirurg.